skip to Main Content

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ YÖNLENDİRİLMESİ

İnsanların bireysel olarak ikna edilmesi için kullanılan Algı Yönetimi teknikleri insan gruplarının yönlendirilmesinde de farklı şekillerde kullanılır. Bu psikolojik teknikler tüm dünyada genel olarak insanların belli ürün ve hizmetleri satın alma kararlarını etkilemek amacıyla kullanılmaktadır. Kurumsal bir firmanın en önem vermesi gereken Algı Yönetimi eğitimlerinden birisi de bu bir günlük özel dizayn edilmiş eğitimdir.

 KATILIMCIYA KAZANDIRDIĞI YETENEKLER

  • İnsanların karar verme süreçleri konusunda geniş bilgi sahibi olma
  • Büyük reklam kampanyaları ve ürün geliştirme süreçlerinde insan gruplarının nasıl tepki verebileceğini analiz edebilme ve öngörebilme
  • Kararların yönlendirilmesinde Algı Yönetiminin dokuz psikolojik prensibinin kullanılması

  KURUMA KAZANDIRDIĞI YETENEKLER

  • Kurumun sattığı ürün veya hizmetlere tüketicilerin gösterdiği ilginin arttırılması
  • Pazar payının yükseltilebilmesi
  • Büyük insan gruplarının kuruma sempati duymasının sağlanması

Katılımcı Profili: Üst düzey yöneticiler, satış pazarlama uzmanları, reklamcılar, halkla ilişkiler, medya mensupları, kişisel markalarını oluşturmak isteyen profesyoneller

Eğitim Süresi: 1 gün (6 saat/gün)

Kontenjan: İdeal katılımcı sayısı 10, maksimum katılımcı sayısı 30 kişi

Eğitim İçeriği:

  • İnsan zihninin karar verme sürecinin anlatılması
  • Grup karar verme sürecinin dinamikleri
  • Kararların yönlendirilmesi için kullanılan dokuz psikolojik Algı Yönetimi prensibinin öğretilmesi
  • Örneklerin incelenmesi
  • Soru cevap bölümü
Back To Top
WhatsApp chat