SATIŞ VE PAZARLAMADA GÖZLEM, BEDEN DİLİ VE İKNA TEKNİKLERİ
Satış ve Pazarlama ikna tekniklerinin en fazla kullanım alanı bulduğu ve önem taşıdığı alanlardır. Bir malın ya da hizmetin satışı aşamasında müşteriler belli bir ikna sürecinden geçmekte ve bu süreçlerde doğru teknikleri kullanan pazarlamacılar oldukça önemli avantajlar kazanmaktadır.
Satış ve Pazarlama Teknikleri Workshop
Eğitim Süresi: 1 gün
Kontenjan: İdeal katılımcı sayısı 10, maksimum katılımcı sayısı 30 kişi
Pazarlama aşamasında müşterinin vücut dili ve iletişimin gözlenmesi
- Müşterinin vücut dili analiz edilerek doğru pazarlama stratejisinin oluşturulması
- İkna tekniklerinin kullanılarak Satışın başarıyla sonlandırılması