skip to Main Content

Eğitimin Amacı

Kendimizi daha detaylı tanımak, içimizde var olan liderlik özelliklerimizi keşfetmek ve bu özelliklerimizi nasıl daha etkin kullanabileceğimizi görmek.

Eğitimin Kazanımları

Liderlik eğitimi sayesinde, liderlik kavramı ile ilgili bilinciniz artmış olacak. Lider ile yönetici arasındaki farkları daha net ayırabileceksiniz. Kendinizi davranışsal açıdan daha detaylı olarak tanıyacaksınız. Var olan liderlik özelliklerinizle ilgili bilgi sahibi olacaksınız. Liderlikteki güçlü ve limitli yönlerinizin farkına varmış olacaksınız.

Limitli yanları aşmaya yönelik farkındalık kazanmış olacaksınız. Kişileri ne şekilde motive ettiğinizi ve yönettiğinizi görmüş olacaksınız. Karar alma şekliniz ve iletişim tarzınızla ilgili bilgi sahibi olacaksınız. Kişileri nasıl geliştirdiğinizi, takım çalışmasındaki rolünüzü görmüş olacaksınız.

Zamanı ve stresi nasıl yönettiğinizin farkına varacaksınız. Farklı lider profillerinin kuruma katkılarını görmüş olacaksınız.

Eğitimin İçeriği

  • Liderliğin Temel Özellikleri
  • Liderlik Özellikleri
  • Diğerlerinin Sorumluluğunu Alma
  • Astlarıyla İyi İlişkiler Kurmak, Astlarına Destek ve Yönlendirme Sağlamak
  • Proaktif Olmak
  • Astını Problem Çözme Konusunda Cesaretlendirmek
  • Dayanıklılık
  • Yetki Devri
  • İnisiyatif Kullanma
  • Emir-Direktif Verme
  • Esneklik
  • Etki Alanına Odaklanmak
  • Geribildirim Almak
  • Geribildirim Vermek
  • Yaratıcı Gerilim Yaratmak
  • Kendini Geliştirmek
  • Takım Üyelerini Motive Etme
  • Karar Vermek
  • Tutumları Anlamak
  • Takımda İşleri Organize Etme
  • Kendi Kişisel Becerilerin ve Özelliklerinin Farkında Olma
  • Kendi Kişisel Gelişimini Gözden Geçirmek
  • Kendi Güçlü Yanlarını ve Gelişmeye Açık Yanlarını Belirlemek
  • Diğerlerine Liderlik Geliştirici Fikirlerini Sormak ve Almak
  • Liderlik Özelliklerini Sergileyebilmek
  • Becerileri Uygulamaya Aktarabilmek
  • Diğerlerini Destekleyebilmek
  • Diğerlerinin Duygularını Teşhis Etmek ve Anlayabilmek
  • Zor Durumlarla ve Baskılarla Mücadele Edebilmek
  • Liderlik Becerileri
  • Görev ve Faaliyetleri Tahsis Etme
  • Çalışanlardan Öneri Alabilmek
  • Takım Üyeleriyle Görevleri Tartışmak ve Üzerinde Anlaşmak
  • Bir Liderlik Faaliyeti İçin Hazırlıklı Olmak
  • Uygun Faaliyeti ve Görevi Seçebilmek ve Uygulatmak
  • Kendine Ait Geliştirilebilecek Olanları Ortaya Koymak
  • Öğrenilmiş Çaresizliği Yenmek
  • En Uygun Liderlik Faaliyetinin Seçimine ve Faaliyetteki Hareket Tarzına Karar Vermek
Back To Top
WhatsApp chat