skip to Main Content

REKLAM ANALİZİ

Firmaların ürün ve hizmetlerini pazarlayabilmesinin en önemli yöntemlerinden birisi reklamdır ve reklamcılık Algı Yönetimi Psikolojik prensiplerinin en sık ve etkin kullanıldığı alanlardan birisidir. Profesyonel reklamcılar, halkla ilişkiler uzmanları, imajlarını güçlendirmek isteyenler ve siyasi kariyer yapan profesyonellere yönelik dizayn edilmiş olan bu bir günlük eğitimde Algı Yönetiminin dokuz psikolojik prensibinin hangi formüllerle kullanıldığı başarılı reklam kampanyalarından somut örneklerle beraber öğretilmektedir. Bu psikolojik formüllere göre tasarlanmış reklam kampanyalarının satışlarda ciddi artış yarattığı dünya genelindeki uygulamalar sayesinde kanıtlanmıştır.

KATILIMCIYA KAZANDIRDIĞI YETENEKLER

  • Reklamcılıkta kullanılan dokuz psikolojik Algı Yönetimi prensibi
  • Reklamları doğru okuma ve anlamlandırma
  • Reklam hedef kitlesini ve karar yönlendirme gücünü ölçme
  • İyi bir reklam kampanyasında olması gereken öğeler
  • Bilinçaltının reklamcılıktaki önemi

 KURUMA KAZANDIRDIĞI YETENEKLER

  • Kurumun kendisinin dizayn ettiği veya satın aldığı reklam kampanyalarını doğru analiz ve etkin kullanımı
  • Doğru düzenlenen reklam kampanyalarının net satışları arttırması
  • Kurumun reklamla alakalı departmanlarında performans artışı
  • Kurumun genel imajının doğru konumlandırılması

Katılımcı Profili: Üst düzey yöneticiler, satış pazarlama uzmanları, reklamcılar, halkla ilişkiler, medya mensupları, kişisel markalarını oluşturmak isteyen profesyoneller

Eğitim Süresi: 1 gün

Kontenjan: İdeal katılımcı sayısı 10, maksimum katılımcı sayısı 30 kişi

Eğitim İçeriği:

  • Genel olarak reklamın amaçları
  • Reklam gözlem ve doğru analiz teknikleri
  • Dokuz Psikolojik Algı Yönetimi tekniğinin reklamlarda kullanılması
  • Reklamın duygusal yönlendirme etkileri
  • Bilinçaltı reklam teknikleri
  • Reklam örneklerinin incelenerek örnek analiz çalışmaları yapılması
  • Görsel örneklemeler ve soru cevap bölüm
Back To Top
WhatsApp chat