skip to Main Content
Özhan Atalay

Şirketlerin geleceğini kurtarmaya yönelik yararlı konuşmalar yaparak, sürekli zarar ve yüksek maliyet gibi önemli sorunların çözümüne ışık tutuyor. Geçmişte Century 21 Türkiye genel müdürlüğünü yapan Atalay, firmalara satış kuralları, insan davranışları psikolojisi ve liderlik gibi niş alanlarda sunumlar gerçekleştiriyor, danışmanlık yapıyor. Yeni yayınlanan “Yöneticinin Başarısızlık Rehberi” adlı kitabında Atalay iş dünyasında başarıyı yakalamak isteyenlere mevcut rekabet koşulları altında nasıl fark yaratabileceklerini öğretiyor.

Birçok firmanın yeniden yapılandırılmasında rol oynayan Atalay, doğru bilgiye ulaşma, hataları tespit etme, pratik çözümler getirme, aksiyonlar alarak uygulama ve sonuca ulaşma konusunda oldukça başarılı. İş dünyasında yapıcı çözümler arayan profesyonellere ufuk açıcı konuşmalar yapan Atalay; verimlilik arttırma, karlı büyüme, şirket kurtarma, maliyetleri düşürme, kurumsallaşma, yön değişikliği, zarardaki firmaları kara taşıma, organizasyon ve strateji değişiklikleri konularında aranan bir konuşmacı.

İş hayatına STFA İnşaat AŞ’de atılan Atalay, askerlik görevini tamamladıktan sonra yabancı dil eğitimi almak üzere İngiltere’ye gitti. Türkiye’ye döndükten sonra Swiss otel İstanbul’un açılışını gerçekleştirmek üzere çalışan ekibe katıldı. Skor Yönetim Danışmanlığı firmasını kuran Atalay burada, IT/ERP sistemleri kurulması, verimlilik artışı çalışmaları, mali müşavirlik, uluslararası vergi planlaması konularında hizmetler verdi. İngiliz ortaklarıyla birlikte Omicron Financials adlı Dünya çapındaki ERP Sistemini Skor Financials adında Türkiye’ye uyarlayıp satış ve desteğini gerçekleştiren Atalay dört yıl sonra firmasını devrederek tekrar profesyonel hayata atıldı.

Özhan Atalay Kimdir?

İstanbul doğumlu, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi mezunu. Atalay, Teknoloji Holding’de icra kurulu üyesi CFO olarak, Schindler Asansör AŞ. ’de Genel Müdür Yardımcısı, Premdor Masonite Kapı Sanayi AŞ ‘de Genel Müdür,  Muratlı Karton AŞ’de Genel Müdür Yardımcısı, Vega Services Inc’de Genel Müdür olarak görev yaptı.

İş modelinde sorun olmadığı halde bir türlü kar edemeyen kuruluşları rakipleriyle başa baş seviyelere ulaştırmak, kar eden firmaların ise karlarını artırmak konusunda iddialı. Yeni TTK ve SPK ya göre Bağımsız Profesyonel Yönetim Kurulu Üyeliği yapıyor. 

Verdiği Eğitimler

Firmaları zarara uğratan olumsuzluklar nasıl önlenir?
– Karlı firmalarda maliyet düşürme, karlılığı yükseltme, Pazar payı artışı, Karlı büyüme
– Kurumsallaşma, standartlaşma
– Verimlilik arttırma, maliyet azaltımı
– Şirket kurtarma
– Firma yönü değişikliği
– Yeniden yapılanma
– Kriz anlarında yöneticilik
– Özel projeler Yönetimi
– Zayıf satışların nedenlerinin bulunması, çözüm geliştirme

Back To Top
WhatsApp chat